Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

تابستان در دبی | کولر در خیابان‌ های دبی

دبی در تابستان گرم می‌شود. واقعا گرم!  حرف از 50 درجه سانتیگراد (122 درجه فارنهایت) است. با این تفاسیر هنوز ارزش برنامه ریزی برای سفر به دبی، در فصل تابستان وجود دارد؟ درست است که تابستان در دبی اذیت‌کننده خواهد بود، اما این شهر برای مقابله با دمای شدید ساخته شده است. در واقع با قرار دادن کولر در خیابان های دبی، تا حدی گرمای تابستان  کنترل شده است. حال که خیالتان کمی در رابطه با گرمای تابستان در دبی راحت شد، با آرامش بهتری فکر سفر به دبی را در سر خود می‌پرورانید.

پربازدید‌ترین شهر توریستی دنیا؛ دبی

به لطف پیشرفت صنعت گردشگری، شهر دبی را می‌توان یکی از پر بازدید‌ترین شهرهای دنیا دانست. از این رو مسافران تور دبی در طول اقامت خود در این شهر انتخاب‌های بسیاری را برای گردش و تفریح خواهند داشت. در ادامه با دقت بیشتری گرمای تابستان در دبی را برای شما توضیح داده و اقداماتی را برای کم‌کردن این گرما به شما پیشنهاد خواهیم داد..

صفر تا صد سفر به دبی؛ هرآنچه باید در رابطه با دبی بدانید

آب و هوای دبی؛ واقعاً در تابستان چقدر گرم می‌شود؟

در حالی که میانگین آب و هوای تابستان در 45 درجه سانتیگراد (113 درجه فارنهایت) گزارش شده است، تجربه حداکثر دمای روز تا 50 درجه سانتیگراد (122 درجه فارنهایت) کاملاً معمولی است. لازم است بدانید که گرم‌ترین ماه سال در دبی آگوست است. تابستان در دبی به طور واقعی از ماه می تا اکتبر ادامه دارد.

مقابله با گرما در دبی

مقابله با گرمای تابستان در دبی برای اکثر گردشگران، آنقدرها هم که به نظر می‌رسد دشوار نیست. تقریباً همه چیز با تهویه‌ی خوب همراه است. به یک فرودگاه مجهز به تهویه مطبوع می‌رسید، به یک ماشین تهویه مطبوع یا قطار مترو منتقل می‌شوید و به محل اقامتی با تهویه مطبوع خواهید رسید. حتی ایستگاه‌های اتوبوس در بسیاری از مکان ها دارای تهویه مطبوع هستند!در حالی که دمای هوای بیرون بسیار زیاد است، بیشتر هتل‌ها در ماه‌های تابستان استخرهای خود را خنک می‌کنند تا آنها را به استراحتگاهی با طراوت تبدیل کنند. 

مکان‌های دیدنی دبی در تابستان

در حالی که بسیاری از مکان‌های مورد علاقه فصلی ممکن است بسته باشند، هنوز هم چیزهای زیادی در داخل دبی برای لذت بردن در ماه‌های تابستان وجود دارد.در زیر به برخی از مکان‌های دیدنی در دبی اشاره خواهیم کرد:

دبی مال و برج خلیفه

یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان هنوز هم در تابستان حجم زیادی دارد. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه چند روز را در اینجا بگذرانید؛ زیرا کارهایی که باید انجام دهید تمام نمی‌شود! برخی از موارد مورد علاقه ما در دبی مال، که در قلب مرکز شهر دبی قرار دارند عبارتند از:

  •  مشاهده برج خلیفه (سطوح 124 و 125 "در بالا" رزرو قبلی ضروری است). ورودی از سطح زیرزمین دبی مال است.
  • آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: می‌توانید بزرگترین مخزن معلق جهان را از داخل مرکز خرید به صورت رایگان مشاهده کنید یا برای تجربه های تعاملی زندگی در آب وارد شوید.
  • VR Park – یک پارک موضوعی واقعیت مجازی.
  • پیست روی یخ دبی – سرگرمی اسکیت روی یخ در فضای داخلی.
  • نمایش آبنمای شامگاهی دریاچه برج، به‌علاوه نمایش نور LED در برج خلیفه.
  • با بچه‌ها، تماشای فروشگاه غول‌پیکر Hamleys، به‌علاوه فروشگاه اسباب‌بازی در زیرزمین را فراموش نکنید. سرگرمی‌های سرگرم‌کننده رایگان فراوانی برای آن‌ها قرار دارد.

برترین جاذبه های گردشگری دبی برای بازدید در تابستان

در زیر برترین جاذبه‌های گردشگری دبی را مشاهده می‌کنید. تابستان در دبی با مشاهده‌ی این مراکز گردشگری جذابیت دوچندانی را ارائه می‌دهد:

  • موزه اتحاد
  • سیاره سبز دبی - یک تجربه زیستی کاملاً سرپوشیده شما را به یک جنگل بارانی استوایی (گرم اما بسیار خنک تر از بیرون!!) در سیتی واک می‌برد.
  • La Perle evening extravaganza by Dragone یکی از تحسین‌شده‌ترین نمایش‌های صحنه شهر است که خانه‌ای دائمی در شهر Al Habtoor دارد.
  • IMG Worlds of Adventure تنها پارک موضوعی کاملاً سرپوشیده در دبی است.
  • پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی یکی دیگر از پیشنهادات خانوادگی مورد علاقه از جمله Legoland Dubai و Motiongate است، اما از آنجایی که بخشی از آن در فضای باز است، ممکن است برای همه مناسب نباشد.
  • پارک آبی آتلانتیس آکواونچر (در صورت اقامت در آتلانتیس، هزینه ورود شامل آن می‌شود).
    پارک آبی Wild Wadi (در صورتی که در یکی از هتل‌های جمیرا اقامت داشته باشید، هزینه ورودی شامل می شود).
  • پارک آبی لگولند – بهترین مکان برای بچه‌های کوچک‌تر شما، واقع در جبل علی و متصل به مجموعه پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی.
    Yas Waterworld (خوب این یکی در واقع در جزیره یاس، ابوظبی است، اما قطعاً ارزش آن را دارد که به عنوان یک سفر یک روزه در نظر گرفته شود، در کنار دنیای کاملاً سرپوشیده Warner Bros World با سرویس رفت و برگشت رایگان از دبی)
  • Walk in JBR، منطقه پرطرفدار غذاخوری در فضای باز در کنار ساحل، همچنان زندگی شبانه پر جنب و جوشی دارد، اگرچه غذاخوری در فضای باز بیشتر در اوج تابستان حذف می‌شود.
    یک قایق سنتی در اطراف دریاچه فواره دبی، فواره های دبی را از نزدیک در این نمایش صوتی و نور تماشایی عصرانه ببینید.

اطلاعات کامل و به روز در رابطه با ویزای دبی

بهترین محل اقامت دبی در تابستان

تمام هتل‌های دبی دارای تهویه مطبوع خواهند بود و بسیار غیرمعمول است که با هتلی برخورد کنید که در تابستان استخر خود را خنک نمی‌کند.اگر در هتلی بمانید که مستقیماً به یکی از مراکز خرید متصل است، به امکانات تفریحی و غذاخوری دسترسی عالی خواهید داشت. امکانات برخی از هتل‌های دبی به شرح زیر استک

  • هتل های دبی متصل به مراکز خرید
  • شرایتون در مرکز خرید امارات، یا انتهای بالای کمپینسکی
  • هتل آرمانی دبی در برج خلیفه
  • جمیرا النسیم متصل به سوق مدینه جمیرا
  • InterContinental در شهر جشنواره دبی - بسیار نزدیک به فرودگاه DXB
  • هتل جمیرا بیچ متصل به پارک آبی وایلد وادی
  • آتلانتیس نخل متصل به Aquaventure
  • لاپیتا در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی و پارک آبی لگولند
ارزانترین زمان سفر به دبی؛ از بهار  دبی دیدن کنید

هتل های دبی با امکانات تابستانی خوب

بسیاری از استراحتگاه‌های هتل نیز شامل پارک‌های آبی کوچک، رودخانه‌ها و کلوپ‌های کودکان در محوطه خود هستند. در زیر بهترین هتل‌ها که امکانات تابستانی خوبی را در فصل تابستان در دبی ارائه می‌دهند برای شما لیست کرده‌ایم:

  • Dukes the Palm – رودخانه و باشگاه کودکان Duksey (و استخر بینهایت خیره کننده)
  • Le Meridien Mina Seyahi – استخر و کلوپ کودکان، زمین بازی، گزینه‌های غذاخوری گسترده
  • Habtoor Grand Resort – سرسره، استخر کودکان و زمین بازی سرپوشیده

تابستان در دبی روی بسیار زیبای خود را نشان می‌دهد

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، تابستان در دبی ممکن است گرمای زیادی داشته باشد، اما می‌توان لباس‌های نخی پوشید، به مراکز سر باز سفر کرد، کشتی‌رانی کرد، یا حتی به پارک‌ها و مناطق تفریحی در شب سر زد. دبی در 4 فصل سال زیبایی خیره‌کننده دارد. تابستان در دبی حال و هوای دیگری دارد...

تورهای نوروز 1401؛ بهترین مناطق گردشگری برای تعطیلات سال نو

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.